Πανοραμική Φωτογραφία: Με το mouse στρέφετε την εικόνα. Με τα πλήκτρα Α και Ζ κάνετε zoom in - out Μάϊος 2010 Γέφυρες Το 1900 άρχισε η μελέτη και η κατασκευή της σιδηροδρομικής γέφυρας. Η γέφυρα αυτή έχει 6 ανοίγματα καθαρού μήκους 50 μ. το καθένα. Έτσι το συνολικό μήκος της γέφυρας είναι 313,90 μ. Το μεταλλικό μέρος της γέφυρας είχε παραγγελθεί στην Ελβετία και τα κομμάτια συναρμολογήθηκαν επί τόπου. Για πολλά χρόνια και μέχρι το 1961, που ολοκληρώθηκε η κατασκευή της μεγάλης γέφυρας στο ύψος του Επιταλίου, η γέφυρα του τρένου ήταν η μόνη γέφυρα. Για το λόγο αυτό δίπλα στις ράγες του τρένου υπήρχε και μικρή γέφυρα για πεζούς και μικρά οχήματα με ξύλινο πάτωμα. Δυστυχώς η γέφυρα αυτή, είχε αφεθεί στην τύχη της να σαπίζει. Έτσι το πέρασμα του ποταμού αποτελούσε μια περιπέτεια. Οι τολμηροί περνούσαν δρασκελίζοντας τις τραβέρσες  της σιδηροδρομικής γέφυρας με όλους τους κινδύνους που αυτό σημαίνει. Οι λιγότερο τολμηροί διέσχιζαν με βάρκα τον ποταμό. Τον Απρίλιο του 2010 άρχισε η αντικατάσταση του ξύλινου πατώματος με μεταλλικό με σκοπό να απο-  δοθεί ξανά στους κατοίκους. © Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κρεστένων - Μάϊος 2010 Παιδαγωγική ομάδα Κ.Π.Ε. Κρεστένων Ψηφιακή υλοποίηση έκδοσης Αργύρης Θεοδωράκης Οι γέφυρες στην Καρύταινα - Το γεφύρι του Κούκου Η γέφυρα του Σέκουλα - Η γέφυρα στην Τρυπητή Η σιδηροδρομική γέφυρα - Η γέφυρα στο Επιτάλιο Η γέφυρα στο φραγμα Φλοκα
Προβολή της γέφυρας στο χάρτη Οι τολμηροί περνούσαν δρασκελίζοντας τις τραβέρσες της σιδηροδρομικής γέφυρας με όλους τους κινδύνους Το 1900 άρχισε η μελέτη και η κατασκευή της σιδηροδρομικής γέφυρας Το μεταλλικό μέρος της γέφυρας είχε παραγγελθεί στην Ελβετία